Login   Register
 Login    Register
Celebrity Rehab Season 3
Neil T
User avatar
Dead chuffed
 
Rank: Moderator
Posts: 49,873 | Offline
Joined: Apr 9, 2008
I can't believe Heidi Fleiss is 43. She looks 80-going-on-dead. Jesus.
Shocking that she's now a crazy parrot-lady.
It's pretty funny watching Shelly stand next to Rodman. I hope she has to "sort him out" as some point...
Shelly is great though. I love The Shelly.
Image

Mr. Pointy
User avatar
 
Rank: Vetted
Posts: 6,631 | Offline
Joined: Dec 30, 2007

Shelley is hot too. :)
This season is going to be great.
Lori Loughlin > Nicole Kidman

Good Times
User avatar
 
Rank: User
Posts: 739 | Offline
Joined: Dec 21, 2007

This season IS great. What the hell was up with Dennis Rodman's response to Drew's question of cannabis use? "If you uh consider eating steak. Yes."

Ascendancy
User avatar
1.21 Jigawatts!
 
Rank: User
Posts: 2,327 | Offline
Joined: Apr 23, 2009

That was so much vomit lmao.. I would never clean that up it was like a river.

ihatewicker
User avatar
 
Rank: New User
Posts: 222 | Offline
Joined: Feb 17, 2008

Good Times wrote:This season IS great. What the hell was up with Dennis Rodman's response to Drew's question of cannabis use? "If you uh consider eating steak. Yes."

Maybe Dennis grills and eats his weed? I've been wondering wtf he meant ever since i heard it...

Ascendancy
User avatar
1.21 Jigawatts!
 
Rank: User
Posts: 2,327 | Offline
Joined: Apr 23, 2009

Tom Seizmore sitting haha.

EricH
User avatar
 
Rank: New User
Posts: 128 | Offline
Joined: Dec 2, 2009

The show was great last night. Shelley does NOT look like an ex-drug addict and prostitute.
Heidi Fleiss look ancient. Speed didn't do kind things to her.
Dennis Rodman is really an a**hole. He was so arrogant and idiotic on last nights show.
The ex-Bass player for Alice in Chains really tripped out. I wish i remembered his name off the top of my head, but its going to be a long road for him. SOOO much vomit :X

ihatewicker
User avatar
 
Rank: New User
Posts: 222 | Offline
Joined: Feb 17, 2008

I really wish VH1 could have teased the seizure clip a bit more before airing it. I mean I'd only seen it like 8 time before it actually happened on the show..
What percentage of the show is taken up by all the teasing and recaps anyway, like 50%?

nokturnal
User avatar
 
Rank: User
Posts: 252 | Offline
Joined: Jan 26, 2009

it really could be just a half hour show.

unclepenny
User avatar
American Hero
 
Rank: Vetted
Posts: 1,137 | Offline
Joined: Sep 12, 2007

I didn't watch this first ep on TV but I downloaded it and noticed they would censor the word "mom" and "mother" out. Was it because of some weird legality? It was obvious what they were saying because they would use the words she and her right after and there were a bunch of other clues also.

Good Times
User avatar
 
Rank: User
Posts: 739 | Offline
Joined: Dec 21, 2007

ihatewicker wrote:Maybe Dennis grills and eats his weed? I've been wondering wtf he meant ever since i heard it...

Glad I wasn't the only one confused. Yeah Uncle Penny I think it's a overly safe legal thing. They did the same thing in Sex Rehab.

Mr. Pointy
User avatar
 
Rank: Vetted
Posts: 6,631 | Offline
Joined: Dec 30, 2007

The censoring confused me too, but then I thought, "oh yeah, horrible lawyers."
Seizures are freaky, man.
Lori Loughlin > Nicole Kidman

lovelinefan
User avatar
I don't have a dog and I don't like french fries
 
Rank: Vetted
Posts: 14,999 | Offline
Joined: Feb 8, 2009

maybe Rodman heard Drew say "carnivorous"?
Lovelinefan ain't nothin to fuck with

JSmith
User avatar
 
Rank: New User
Posts: 11 | Offline
Joined: Aug 24, 2009

ihatewicker wrote:What percentage of the show is taken up by all the teasing and recaps anyway, like 50%?

Yeah, man. That really slows down the pace of the show. Also, I'd prefer to see more conversations and therapy sessions fill the time space.

bloodninja
User avatar
 
Rank: New User
Posts: 132 | Offline
Joined: Feb 28, 2009

Maybe he put cannabutter on steaks.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest